2009 marmara iletişim mezunları olarak 12 haziran cuma günü suada da çok güzel bir yemek yedik ve eğlenceli zamanlar geçirdik. bu anları bir fotoğraf albumu olarak bu blog sayfasında topladım. Benim fotoğraf makinemden çıkan fotoğrafları burada bulabilirsiniz.. yayınlanması sakıncalı olabilir diye sadece benli fotoğraflar mevcut ayrıca birde pasta videosu ekledim.. Herkese çok teşekkür ederim.. Bizlere bu geceği yaşamamızı sağlayan arkadaşlara tekrar teşekkürler...